Här får du hjälp med att använda Oebas, att skapa och ändra, analys samt tips.
Vad behövs för att logga in på web och i app. Hämta Oebas app. Introduktion och tips för felsökning.
Var hittas listor som skall utföras? Vad har listan för status? Att Starta upp en lista.
Hur ser en punkt på listan ut och hur kan de besvaras? Vad är status på punkt?
Den första sidan som kommer upp innehåller en meny och en översikt över den senaste tidens händelser.
Det kommer löpande förändringar med fixar, nya funktioner. Läs om dem här.
Översikt över supportsidorna med kapitel, rubriker och nyckelord.
Ärenden skapas via registrerade avvikelser eller manuellt. De har har status och behöver hanteras.
Det finns flera olika sätt att besvara punkter vilket gör att punkterna ser olika ut. Alla fyller olika syfte.
Alla listor syns i kalender för historia, nuläge och framtid. Alla kan se grunderna i kalender.
Användare med rättighet kan skapa listor och punkterför andra att utföra.
Se vad som hänt, händer nu och framtid. Schemalägg lista och planera utföranden.
Användare, tillhörighet, objekt och alla andra egenskaper som används i listor, punkter mm.
Den nya vägen för hantering av Oebas. Här finns export. Skapa användare, grupper mm
Ge användare rättigheter att skapa användare OCH / ELLER listor.
En samling av tips och idéer för att ge sammanhang till listor och analys
Steg för steg för att skapa en enkel lista till första utförandet.
Här finns översikt över de olika vyerna som finns på web och i app.